טעימה מאוכריד, מקדוניה! A taste from Ohrid, Macedonia!

תמונה ראשונה שלי באוכריד my first pic in ohrid

פיקניק ראשון היה ממש שם, the first picnic was just over there

תמונה ראשונה ל שלושתנו באוכריד first pic for 3 of in ohrid
פגשנו אותם, פעם שנייה במקדוניה, אז המשכנו לטייל ביחד יומיים, we meet them by chance second time, so we kept traveling 2 days together

עלינו ביחד למבצר לראות את הנוף we went up hill to see the view from the fortress
לא התעייפנו! נהנים מהנוף :mrgreen::) we are not tired, relaxing in front of perfect view
באתר ארכילוגי, לראות פסיפסים at archaeological site, seeing some mosaics

ואז מישהו שאל אותנו אם נרצה קצת הסבר!Then a random person asks us if we want to hear a bit of info

יום טיול ל מנזר סנט נאום, a day trip to Saint Naum

מפרץ העצמות, בשייט בדרך לסנט נאום bay of bones on the way to Saint Naum by boat

הרגע the moment
הליכה בטבע ולראות נביעות המים ! מומלץ מאוד hiking the spring water trail in Saint Naum
קפה ותמונה עם ידידה חדשה מפולין, והצלמת רוב התמונות שלה! A coffee and pic with the new polish friend, most of the pics are for her
חיכה לעבודה he waited to some work!

בדרך חזרה לומדים קצת סרבית/מקדונית on the way back learning Macedonian/serbian
ארוחת ערב מקומית באחת המסעדות, ממש טובה dinner at one of the great restaurants
מסעדת “קאניו”, אוכל ומיקום מעולה! Kaneo restaurant, perfect spot and food!

סמטאות אוכריד העתיקה alleys in old ohrid
עיר של כנסיות ומסגדים a city of churches and mosques

קצת נרגילה a bit of hooka
עוד יום טיול בטבע, הפעם עלינו ברגל לכפר “ויליסטובו” ומשם תצפית יפה לאגם a hike day to Velestovo village from Ohrid, nice view to lake

אחרי ש טיפסנו לכפר after we arrive the village
אחרי שעלינו וחזרנו! מצאנו מפה וקצת הסבר על השמורה!! After we hiked up and back we found the map and informato m about the national park !! 😁😂
יום אחר פגשנו אחת מגניבה, מדריכה מקומית ופשוט טיילנו יחד anther day, we meet this great one, a local guide and we just traveled together ☺:)

לקחה אותנו לשוטט בטבע she took us to wander in the natur

יום אחרון בדרך לביטולה עם “פרייפאסאוהריד” חברת תיירות מקומית ועוד עליהם יהיה בהמשך last on the way to bitola with Freepassohrid local tourist agency about them will be more later

אני ושתי האחיות של פרייפאסאוהריד, פעם הבאה תמונה יותר טובה me and the two sisters of Freepassohrid, next time will make better pic